Heel Nederland ontvangt prijzen door middel van #HupAssen

12 april 7:49
Hup-Assen-Notaris

De eerste ludieke actie van de Business Club Grand Prix Assen is er één waar meer dan 1000 mensen gehoor aan hebben gegeven! Dit betreft de actie waar de mensen in heel Nederland gevraagd werd een bril op te zetten met #HupAssen, #HupZandvoort of #HupNederland. Wanneer de mensen dit op hun Social Media zetten maken ze kans op leuke prijzen, aangeboden door onze eigen Business Club. Op 11 april 2019 heeft de Business Club deze prijsuitreiking gehouden.

Op het kantoor van Trip Advocaten & Notarissen werd door onze eigen notaris Roderick Bergsma ondersteunt door juryvoorzitter Johan de Groot van Notariskantoor Tijdhof, Daverschot en De Jong Posthumus. Verder zijn er nog twee juryleden vanuit de Business Club aangeschoven. Dit betreft Georgette Mathijssen van Mathijssen – Ten Have lichtreclame en Annette Kremers van de Rabobank vulden de jury tot een totaal van drie.

In deze campagne van totaal zes weken zijn er honderden foto’s die daadwerkelijk aan de actievoorwaarden voldoen waar deze veelzijdige jury uit heeft gekozen. Met prijzen als een vlucht naar Londen voor twee personen, vier kaarten voor de Grand Prix van Spa-Francorchamps en een diner in Van der Valk Assen zijn de prijzen niet alleen divers maar ook nog eens leuk voor jong en oud.

“Belofte maakt schuld.” Zei onze woordvoerder Joost van Keulen. Alle prijzen zijn na 11 april ’19 verdeeld en daarom kunnen de gelukkige winnaars binnenkort een bericht op hun Social Media verwachten. De leukste en meest originele foto’s hebben bij deze campagne gewonnen. Hieronder is een voorbeeld van één van de vele ingestuurde foto’s.