WE LATEN ONS NIET CORONEREN

18 maart 16:17

Overal om ons heen zijn het Corona-virus en de maatregelen die genomen zijn om grip te krijgen op het virus voelbaar, zowel privé als zakelijk. Omzet valt weg, de opdrachtenportefeuille wordt geannuleerd en(sociale) contacten zijn uitgesloten. Er is veel onzekerheid. Over het hier en nu, maar ook over de toekomst. We zijn als mensen en als maatschappij deze situatie simpelweg niet gewend. Ineens wordt van ons verwacht dat wij op een andere manier betrokken zijn, meeleven, motiveren, ontspanning bieden, uitdagen, leren om maar eens wat voorbeelden te noemen. Hoe gaan we hier nu mee om? Want wat wij allen gewend waren, is niet meer mogelijk. Er moeten nieuwe manieren, middelen en omgangsvormen worden gezocht om zo het ongewone – in ieder geval tijdelijk – te normaliseren. Wij allen moeten hier aan bij willen dragen, zo ook creatief productiebedrijf Van Straat tot Laan uit Assen. Vandaag lanceert het bedrijf daartoe de campagne #welatenonsnietcoroneren. Meer informatie over de campagne is te vinden op www.welatenonsnietcoroneren.nl.

De kracht van Van Straat tot Laan ligt in het bieden van beleving. In haar producten en diensten is het bedrijf voortdurend bezig om te betrekken, om te verbinden en om mensen in beweging te
krijgen. Dit is wat het bedrijf ook het allerbeste kan. De afgelopen dagen zijn vanuit Van Straat tot Laan diverse nieuwe concepten ontwikkeld, waarmee het bedrijf vanuit enthousiasme,
eigenzinnigheid en verwondering haar bijdrage kan leveren.

De campagne #welatenonsnietcoroneren staat voor de hoop en het vertrouwen dat wij als mensen altijd in staat zullen zijn om nieuwe manieren te creëren. Juist door met beleving te verbinden en elkaar daarbij oprecht, met humor en met energie te benaderen. De vrolijke en olijke koe die in de campagne wordt gebruikt vervat dit alles in 1 beeld: het optimisme, de veelzijdigheid en de eigenzinnigheid.