Verkiezingen in makkelijke taal
Contact
De Nieuwe Kolk Bioscoop en Theater
Weierstraat 1
9401ET Assen Plan je route naar Verkiezingen in makkelijke taal
Weierstraat 1
9401ET Assen Plan je route naar Verkiezingen in makkelijke taal

Op 29 oktober zijn er verkiezingen. Alle Nederlanders van 18 jaar of ouder mogen stemmen. Stemmen kan moeilijk zijn als je nieuw in Nederland bent. Of als je niet goed kunt lezen. Daarom ben je welkom op 14 oktober in Studio 1C van De Nieuwe Kolk.
We leggen in makkelijke taal uit:
- waar de verkiezingen over gaan
- hoe stemmen werkt
- wat de Tweede Kamer doet
Deze avond wordt georganiseerd door Stichting Vlucht Voorwaarts in samenwerking met De Nieuwe Kolk en Vluchtelingenwerk.
Meld je aan via info@vluchtvoorwaarts.nl of bij Mariëlle via WhatsApp: 06-83254085
Meedoen is gratis.
Locatie
Wanneer
- Dinsdag 14 oktober 2025 om 19.30 uur Koop tickets